Кількість
|
Вартість
|
||
|
ОБНОВЛЕНИЙ ГРАВІЙНИЙ ТИТАН Титан – це дуже рідкісний звір, і той, хто спробує титановий гравійник хоч раз, більше не зможе відмовитись від нього! На ньому можна нестись бездоріжжям, перестрибуючи гілки і коріння, що трапляються на стежці. Його можна обвішати важкими сумками з провізією та крутити педалі тисячі кілометрів під зливами та сонцем. А можна дертися на ньому крізь гілки ялинок та чагарники, щоб попити каву на улюбленій карпатській галявині. Що б ви не робили зі своїм T-Rocx, у відповідь він тільки безтурботно сяятиме титановим сяйвом витончених труб і кликатиме в нові пригоди. В оновленій версії байк отримав нову рульову колонку з переробленим портом проводки (минула була трохи косячна), верхня труба отримала міцнішу конструкцію, трохи додали бонок, де їх не вистачало, і трохи прибрали зайві (усі як ви просили), з'явилося кріплення Braze- On для переднього перемикача та замінили звичайну карбонову вилку на круту гравійно-турингову Pride Grinder! Ключові особливості: Рама виготовлена із титану. Це легкий і дуже міцний матеріал, який не боїться корозії. А також титан відмінно гасить вібрацію від дорожнього полотна Карбонова вилка згладжує дрібні вібрації і відмінно протистоїть торсіонним навантаженням На рамі багато кріплень для аксесуарів і сумок з кріпленням типу direct mount Фреймсет підтримує установку повнорозмірних крил і багажника Внутрішня проводка2 2" або 27.5х2.4" Трансмісія Shimano GRX 800-ї групи працює як годинник навіть при сильних навантаженнях Перемикач GRX 812 має жорстку пружину і спеціальну муфту, яка робить її ще жорсткішою, щоб значно знизити ймовірність спадання ланцюга касета на 11 швидкостей 11-42т - це ідеальне співвідношення для гравійника, що дозволяє як мчати по рівному асфальту, так і продиратися по гірських стежках. Дуали Shimano GRX 810 – це найзручніші гальмівні ручки з усіх існуючих, а також їх конструкція дозволяє повноцінно користуватися гальмами навіть з верхнього положення рук «на пістолетах». До рами кріпляться наскрізними осями 12 мм, утворюючи з фреймсетом жорстке майже монолітне з'єднання Колеса і покришки підтримують безкамерне використання. Залишається тільки намотати стрічку, залити герметик, знизити тиск у покришках та насолоджуватися комфортною їздою, найкращим зчепленням із дорогою та майже не звертати уваги на проколи