AUTHOR 2020 року - що ми побачимо в цьому році

 

AUTHOR як чеський бренд №1 показав свої головні козирі на рік 2020. Серед них дуже цікаві рішення ...

 

Автор 2020: маленькие большие изменения?

Перие прототипи імоделі Автор уже показав світу ще в кінці 2019 року. Рано? А ось і ні. У більшості виробників майбутня колекція моделей давно визначена ще задовго до сезону, замовлена перша партія коліс і рам, тому саме час показати її і поговорити про це також з дилерами.

Знайомство з новинками Author 2020 вже традиційно відбувалося в Моравії в Чейковіцях. На місцевому соколиного полювання у нас була можливість не тільки почути кілька цікавих відомостей про велосипедний бізнес і його останні розробки з вуст власника компанії Мартіна Хавлені, а й побачити деякі нововведення в природі.

На прізентаціі колекція 2020 роки не була доступна в готових зразках хоч і більшість з самих рам були, і кілька коліс були також повністю зібрані.

Хотілося б узагальнити основну інформацію на кілька тематичних блоків, розділених за окремими типами велосипедів.

Author як і більшість інших брендів, залишає розмір 27,5 "для найміцніших рам, при цьому посилюючи двадцять дев'ять.

Так само власник компанії підкреслив: "Ми не будемо забувати про все більш популярних Gravel bike"

Колеса 29 "ніхто не відміняв.

Що стосується гірських велосипедів, то тут зрозуміло - Буде більше найнерів. Звичайно, це не дивно, я б сказав, що це логічний крок, коли ринок задається питанням, які колеса продаються.

Деякі виробники навіть повністю скасували 27,5-дюймові моделі в певних сегментах. Автор залишає кілька двадцяти семи в каталозі, але вони закінчуються найвищої алюмінієвої моделлю Traction. І якщо ви хочете більш спортивну модель з найкращим обладнанням, ви можете знайти її виключно в розділі 29 ». та ін.

До речі, в той час як дизайн карбонових рам, представлених в минулому році, залишається незмінним в наступному році, і тільки зміни більш високих моделях алюмінію з гидроформованними рамами Author представили абсолютно новий вид. Вони отримають не тільки нові кольори і агресивний логотип, але, перш за все, і нову концепцію зовнішнього вигляду.

Велосипеди монохромні з чорними компонентами, и я винен Визнати, что такий вид Виглядає Досить НЕ погано. Правда в тому, что много продавців и ПОКУПЦІ давно гідно оцінілі таку зміну, з Іншого боку, стало ясно, что у Автор знайшов свою нову лінію стилю и дизайну и в найбліжчі роки ми побачимо Чеські велосипеди самє такими.

SRAMу прийшов кінець

Компанія AUTHOR зробила важливий крок. Ні, насправді не чекайте, що на всіх байках буде тільки 1х12, хоч в в каталозі ви знайдете більше таких моделей ніж в минулому році. Фактично, за винятком Carbon Modus, Автор повністю залишає американський Sram і замінює його новими дванадцятьма комплектами Shimano SLX і XT.

Читати також:
Новий XT 2020

Новмй  SLX 2020

Кінець Patriot и Ninja

Ще одним цікавим фактом, який варто очікувати, є оголошення про те, що в цьому році флагмани друхподвесов Patriot і Ninja, які колись з'явилися в рамках проекту aGang, безумовно закривається. Ендуро безумовно, залишилися в минулому - і це наводить особисто на мене смуток.

Що стосується інших моделей з підвіскою, Author буде продлжнать розвивалась свої існуючі моделі A-Ray і A-Ray 29, які пропонуються в незмінному вигляді в цьому році.

Нове дихання крос кантрі

У минулому 2019 році, автор досить розшіріл модельний ряд, і змінив свій погляд на колеса для пересіченій місцевості і перейшов до більш незвичайним функцій. Концепція отримала назву Cross 29, і в основному це означало надання їм більшої вантажопідйомності, більш широких шин і наближення їх до гірських велосипедів.

До 2020 року він частково повертається до початкової концепції, а більш вузькі шини повертаються до більш доступних моделей, залишаючи концепцію Cross 29 тільки на більш дорогих моделях. Мабуть, тут попит на ринок продіктовар свої умови і Автор вирішив не ризикувати а відразу відреагувати.

Цікавою новинкою в цьому відношенні є вища модель Avion, яка отримала карбоновий раму від Synergy, але разом з нею суцільну карбонову вилку і гравійну трансмісію Shimano GRX. Він стає найлегшим кросом вагою близько 10 кг.

 

 

Шосе незмінно для всіх

Між дорожнім велосипедами у багатьох виробників є логічна дискусія про те, куди йти. Крім великих брендів на ринку, часто пов'язані в професійному велоспорті завдяки великим бюджетними командам. Багато виробників починають приділяти більше уваги своїм позашляховим і гравійним моделям, в той час як класичні моделі дорожніх велосипедів мають тенденцію до обмеження.

Хоча AUTHOR в минулому році досить інтенсивно грав з ідеєю підготовки нової версії гоночного байка для своєї команди, вони в кінцевому підсумку призупинили цей проект, і заводська команда продовжила виступати на перевіреної Charisma, а так само внесла великі інвестиції в розробку нової карбонової платформи.

Карбонові велосипеди Charisma продовжують використовувати, в тому числі і інші гоночні команди. Алюмінієва шосейних велосипед Aura залишається в двох кольорах.

 

Що там за Гравелам і Турінгам?

Популярна сталева програма Ronin тепер отримує третю версію, позначену як XC. Він заснований на більш легкої полегшеної версії SL, але тепер отримує сіру базу і особливо маленькі колеса 650B, оснащені шинами Panaracer Gravel King SK Kevlar в розмірі 650B × 48c і, звичайно, нову однопластінную GRX від Shimano.

Дві існуючі моделі Ronin тривають в тих же рамках і також отримують нові гравійні набори Shimano GRX.

Алюмінієва гравійна рама розширена до чотирьох моделей, всі з яких побудовані виключно комплектах Shimano. Кольорові малюнки на рамі світяться в темряві, за єдиним винятком найдешевшого проекту.

Електробайкі і гібриди

В останні роки електротехніка переживає бум не тільки в продажах, але і з точки зору розвитку і технологічних змін. Основні нововведення в області пов'язані з великим зростанням кількості вбудованих батарей, і автор представляє кілька новинок цього року.

Звичайно, нас найбільше цікавили новини в області гірського велосипеда. Тут Автор прагне адаптуватися до тенденції повної інтеграції батареї в раму і представив три нових велосипеда з повністю інтегрованої батареєю в нижню трубу рами як частину своєї флагманської моделі Elevation.

Завдяки новим специфікаціям і поєднанню нові акумулятори змогли отримати більш тонке поперечний переріз трубки, ніж будь-коли раніше, і результат виглядає дуже добре.

Діапазон підйому продовжує відповідати приводам Shimano STEPS в рамах, зварених з Гидроформованниє труб. Тепер автор буде використовувати зменшену і легшу версію STEPS E7000 з новим меншим дисплеєм і меншим контролером і обертовим моментом 60 Нм.

Буде 29 ", 27,5" і жіноча версія. Велосипеди оснащені ободом нового типу, оптимізованим для електрики, і мають повністю інтегровану внутрішню проводку.

Характеристики приводу STEPS від Shimano також вказані для декількох моделей Kross, але більшість доступніших моделей оснащуються центральними приводами Bafang MaxDrive 420 з акумуляторами, розташованими в трикутнику передньої рами.

Новим є також «маленький» дитячий електричний мотоцикл, який поєднує в собі 26-дюймову раму розміром 13,5 дюйма з приводом Bafang в задній ступиці і класичний великий ліхтар потужністю 500 Вт в рамі.

Фото: Ян Немек и Author

 

Telegram канал Facebook YouTube  Instagram