Гірські велосипеди залишаються найпопулярнішим типом велосипедів в нашій країні, але не рідко власники такого типу велосипедів використовують свій транспортний засіб не тільки за призначенням, але і для їзди по асфальту.
Природно кожен, хто хоч раз виїжджав на асфальт з агресивним грязьовим протектором, не міг не помітити, що накат велосипеда значно поступається сітібайкам, а при щоденному катанні в такому режимі гума починає зношуватися ще швидше.

 

Що робити, якщо ви любите кататися по асфальту не менше, ніж по грунту?
Зауважимо відразу, що останнім часом вело виробники все ж знайшли компроміс і все більше популярними стає тип велосипеда «гравійнік» він же «Гравел», вони ж мають деяку схожість з «Турінг» - одним словом можна наводити багато аналогій.

Але не купувати ж новий байк, якщо ми так сильно прикипіли до свого нинішнього, та й не завжди фінанси дозволяють змінювати велосипед за першим покликом наших бажань.
Вельми розумне рішення буде адаптувати свого нинішнього «красеня» під Ваші вимоги.

 

Першим і найважливішим рішенням буде зміна покришок велосипеда на полусліки.

 


У світі велосипедної гуми існують три основні категорії:

  • Слік - гладка покришка без шипів. Володіє високим рівнем накату по асфальту.
  • Грязьовий (агресивний протектор) - шпичаста, зубата гума. Основне місце призначення - грунт, болото, пісок, коріння, каміння. Одним словом, там, де потрібно утримувати велосипед на дорозі щосили.
  • Полуслік - золота середина з вище перерахованого. Як правило, має гладку центральну частину покришки з мінімальним візерунком для відмінного накату, але при цьому має бічні шипи для стійкості при маневрах на грунті. Такі типи покришок існують практично у кожного виробника велосипедної гуми.

Не варто забувати також і про інші фактори, що впливають на баланс накату і контакт з дорогою.


• Ширина покришки.

Чим ширше покришка, тим більш стійко поводиться велосипед, але при цьому опір коченню буде більше, а значить, велосипед зупиниться швидше.
 

• Тиск в покришках.

Менший тиск в покришці збільшить її контактну площу з дорогою, і, тим самим, збільшить зчеплення. Високий тиск зробить покришку більш твердою, а це значить, що велосипед на асфальті поїде швидше.
 

• Інші комплектуючі велосипеда.

Не варто також забувати і про це. Втулки, ободи, геометрія рами та всі інші деталі в сукупності дають велосипеду перевагу або погіршення в накаті.

 

Що ми рекомендуємо обрати

 


Відвідавши наш каталог Ви знайдете не мало гідних варіантів. Використовуючи фільтри вибираємо необхідний діаметр колеса, тип протектора, виробника і так далі. Однак, з усього різноманіття вибору рекомендуємо звернути Вашу увагу на покришки бренду Michelin.
Цей бренд вже багато років займається проектуванням і розробкою покришок для самих різних видів транспорту. Найбільшу популярність Michelin отримав, виробляючи автомобільну гуму. Але це лише зміцнило той факт, що продукція даного бренду має відмінну якість за свої гроші, на який би транспорт вона не призначалася.
Також хочемо нагадати, що з недавніх пір ця компанія стала приділяти велосипедній індустрії ще більше уваги, об'єднавшись іще з одним технологічним гігантом - компанією Shimano. Японська компанія, яка виробляє велозапчастини і одяг для велосипедистів, використовує матеріали компанії Michelin для підошов своєго вело взуття, відзначаючи при цьому високу якість і технологічність їх продукції.

 

Ми сподіваємося, що дана стаття була для Вас пізнавальною, цікавою, ну і звичайно ж корисною. Використовуючи наш сайт Ви легко підберете необхідний товар, а наші консультанти завжди готові допомогти, якщо у Вас виникнуть будь-які питання.