Велосипед Corratec Revolution iLink Elite Dark Blue/Silver/Orange BK26003-44dbSO0, BK26003-48dbSO0
Рама: Corratec Revolution iLink, Carbon, Inside Link Technology Виделка: Rockshox Reba Motion Control 29" Boost, travel: 120 mm
Амортизація: Rockshox Deluxe Select
Кермо: ZZYZX SL Alloy Handlebar, 760mm
Винос керма: ZZYZX SL Alloy
Підсідельний штир: ZZYZX SL Alloy Seatpost, 31.6 mm
Сідло: Selle Italia Model X W145
Перемикачі: SRAM NX Eagle, Carbon
Перекидка задня: SRAM NX Eagle, Carbon
Гальма: Magura MT Thirty
Ротори: 180 мм
Касета: SRAM PG1230 Eagle, 12s (11-13-15-17-19-22-25-28-32-36-42-50T)
Шатуни: SRAM NX Eagle Boost Black, 32T
Колеса: Mavic CROSSMAX, Carbon, Rim height: 21 мм, 24H, Tubeless ready
Покришки: Schwalbe Nobby Nic 29", Width: 60 mm, clincher Велосипед Revolution iLink Elite на практиці: Завдяки технології Inside Link байк має щільний кут ззаду, навіть без використання локауту. Модель ідеально підходить для All mountain турів та подорожей Альпами. Рама стандарту Boost – одночасно жорстка та легка. Технології: Inside Link: Нова кінематика цієї системи зміщує віртуальну точку повороту заднього колеса нижче лінії ланцюга. Це гарантує, що під час обертання педалей демпфер не зазнаватиме навантаження і система не переломлюватиметься. При натисканні на педалі натяг ланцюга збільшується, задній трикутник затягується. Завдяки цій унікальній інновації Corratec вам не потрібно блокувати вручну амортизатор під час їзди.
Колеса 29": Великі колеса краще котяться і вимагають приблизно на 8% менше енергії, ніж 26-дюймова версія. Такому колесу потрібно більше часу, але воно легко і швидко котиться по каменям і корінням, що дає додаткову перевагу - більший комфорт. Колеса більшого розміру легше долають перешкоди, а ця здатність пропорційна його розміру. Колеса 29", яке приблизно на 10% більше, ніж 26-дюймові, можуть долати перешкоди на 10% краще. Також вони мають більший кутовий момент, тому менше втрачають швидкість при зіткненні з перешкодами та нерівностями. Каретка Press Fit: Цей тип легший, а за рахунок більшого діаметру ще й більш стабільний, ніж традиційний. Підсідельний штир Dropper: Регульований компонент із віддаленим керуванням на кермі. Внутрішня проводка: Прокладання кабелю всередині рами для захисту та стильного дизайну. Карбон EPS: Традиційно всередині карбонового каркасу використовуються балони для вдавлювання матеріалу у форму, але цей метод залишає складки або різну товщину. Щоб цього не сталося, Corratec використовує пінополістирол. При нагріванні цей матеріал набухає і чинить тиск на внутрішню частину вуглецевого волокна. В результаті виходить легший, твердіший і однорідніший кінцевий продукт. Конічна рульова колонка Спеціально посилена для більш ефективного сприйняття зусилля. Осі thru axle: Перевага наскрізних осей у тому, що вони більші в діаметрі, ніж звичайні осі діаметром 9 мм, і, отже, вони значно жорсткіші. Стандарт Boost: Пропонує нову конструктивну свободу, але тільки для коліс 29" і 650B Plus. Ширина осі заднього колеса збільшилася з 142 до 148 мм, а переднього - зі 100 до 110 мм. Таким чином, у раму з цим стандартом, на додаток до звичайним колесам 29 дюймів можна встановити моделі 27.5" з шинами Plus. Завдяки Boost забезпечується додаткова стабільність в області каретки, а більша довжина ланцюга зазвичай забезпечує більше місця. Цей додатковий простір у постійно обмеженій області каретки можна використовувати для підвищення свободи коліс та використання великих підшипників.