ГІБРИДНИЙ ВЕЛОСИПЕД ВІД ОДНОЇ З ДОСВІДНИХ ВЕЛОСИПЕДНИХ КОМПАНІЙ Каліфорнійці Marin Bikes розпочинали як виробник гірських велосипедів ще у 80-х, беручи активну участь у змаганнях. Тому досвід створення швидких, динамічних та жвавих велосипедів їм не позичати. І весь цей досвід вони застосували під час створення лінійки міських байків Kentfield. Він поєднує в собі посадку гірського велосипеда зі швидкістю асфальтових моделей, дозволяючи мчати міськими вуличками, перестрибуючи лежачих поліцейських і різко змінюючи напрямок. Тим же, хто віддає перевагу їзді заміськими дорогами і прогулянкам парковими стежками, сподобається передбачуване управління велосипеда, широкі і чіпкі покришки, а так само навісне обладнання, як у гірських байків. РАМА І ВИЛКА Геометрію взяли від класичних крос-кантрійників, що дозволяє легко керувати велосипедом на будь-якій швидкості, а також це дає чудовий огляд. Матеріалом для рами був обраний алюмінієвий сплав 6061 Series 1. Це дуже міцний і легкий матеріал, він практично не схильний до корозії і відмінно справляється з навантаженнями, що скручують, дозволяючи без втрат передавати енергію педалювання від педалей до коліс. Виделку зробили зі сталі, оскільки вона краще поглинає дрібну тряску від дорожнього полотна, не даючи рукам втомлюватися при тривалій їзді. Дропаути біля вилки зробили у стилі BMX велосипедів. Проведення сховали всередину рами, щоб зменшити ймовірність її пошкодження і полегшити чистку велосипеда після їзди в дощову погоду. До того ж це робить зовнішній вигляд набагато привабливішим. Рама та вилка мають кріплення для повнорозмірних крил, підніжки, багажників, фляг для води, насоса та інших аксесуарів. КОМПЛЕКТАЦІЯ Обод колес виготовлені з двостінного алюмінієвого профілю, що додає їм міцності. Покришки GPVee 700Сх40 створені в колаборації Vee Tire та Marin Bikes. Протектор має універсальний малюнок, що підходить для будь-якого типу покриття, та захист від проколів. Перемикання передач здійснюється за допомогою трансмісії microSHIFT Advent X. Задній перемикач має жорстку пружину та фрикційну муфту, завдяки чому значно зменшується розгойдування ланцюга. Попереду велосипед має 1 зірку на 38 зубів, а позаду 10 із касетою на 11-51 зубів. Таке співвідношення відмінно підходить для динамічної міської їзди навіть у горбистій місцевості. Відсутність переднього перемикача значно зменшує загальну вагу велосипеда, а заміна трійника з величезною зіркою на шатуни з однією ще й покращує прохідність велосипеда за рахунок збільшеного кліренсу. За зупинку відповідають механічні дискові гальма. Вони безвідмовно працюють у будь-яку погоду та в будь-яку пору року, при цьому можуть похвалитися гарною ремонтопридатністю та нехитрим обслуговуванням.