Райдери по всьому світу вже дуже багато років експериментують, схрещуючи міські велосипеди із сучасними напрацюваннями зі світу маунтінбайкінгу. Зазвичай виходять досить цікаві апарати, але завжди є якийсь компроміс. Конструктори та дизайнери з Marin Bikes проаналізували безліч таких екземплярів і, застосувавши до них свій багатий досвід у створенні гірських, гравійних та міських велосипедів, представили світу Larkspur – кульгавий комфортний сітібайк, здатний підкорити гравійні трейли. Він обладнаний рідкісними для такого класу велосипедів гідравлічними гальмами та трансмісією 1х11 Shimano Deore, колесами 27.5” з широкими покришками та дроппером! В основі велосипеда класична крос-кантрійна геометрія, що дозволяє легко маневрувати та швидко розганятися, але посадка більш пряма та комфортна, за рахунок форми керма із загнутими назад кінцями. До того ж, у такому положенні огляд набагато кращий. Виделка має великий виліт вперед, що становить 50 мм, збільшуючи тим самим колісну базу велосипеда для кращої стійкості. А разом з кутом кермової 69 градусів, такий офсет вилки робить керування таким самим як на кантрійниках. Верхню трубу сильно опустили, щоб полегшити і убезпечити посадку на велосипед. Раму виготовили з міцного і легкого сплаву сталі СrMo 4130. Цей сплав легший і набагато міцніший за звичайну сталь, а також практично не схильний до корозії. Завдяки батування труб вдалося ще трохи знизити вагу, прибравши зайвий матеріал у місцях, які не перевантажуються, не втративши в міцності. Незважаючи на те, що велосипед позбавлений активної амортизації, їзда на ньому не буде жорсткою. Хромоль відмінно поглинає та розсіює дрібні вібрації від нерівностей дорожнього покриття. Ригідна вилка теж виготовлена з хром-молібдену. Також велосипед має кріплення для повнорозмірних крил, підніжки, багажників, фляг для води, насоса та інших аксесуарів. Як і личить гірським велосипедам, розрахованим на динамічну їзду, на гібрид Larkspur встановили колеса 27.5” з міцними подвійними алюмінієвими ободами та втулками з кованого алюмінію. Взуті вони у широкі покришки GPVee 2.35”, створені у колаборації Vee Tire та Marin Bikes. Протектор має універсальний малюнок, що підходить для будь-якого типу покриття, та захист від проколів, а також вони згладжують їзду, поглинаючи дрібну тряску на кам'янистих ділянках дороги, за рахунок великого об'єму. Трансмісія велосипеда 1х11 представлена передпрофесійною групою Shimano Deore та має 11 передач, з величезною касетою 11-51Т, яка з лишком перекриває реальний діапазон роботи класичних схем із трійниками. Відсутність переднього перемикача, правої монетки та зайвих зірок системи значно зменшує загальну вагу велосипеда. А шатуни з однією зіркою ще й покращують прохідність велосипеда за рахунок збільшеного кліренсу. У задньому перемикачі застосована технологія Shadow Plus: плоский профіль корпусу зменшує ймовірність удару по ньому, а потужна пружина з перемикачем жорсткості натягу значно зменшує розгойдування ланцюга. Гідравлічні дискові гальма Shimano Deore, зі збільшеним переднім ротором до 180 мм, дають неймовірний контроль над зусиллям натискання гальмівної ручки, роблячи гальмування дуже потужним та ефективним. Також велосипед обладнаний підсідельним штирем від популярного бренду TranzX. Якщо його опустити, стане набагато легше та безпечніше проїжджати вибоїсті ділянки дороги, адже буде більше простору для балансування над велосипедом. Ну а оскільки це міський велосипед, то можна ще й опускати його при зупинці на світлофорі, чекаючи на зелене світло сидячи в сідлі. Marin Larkspur 2 – це байк з геометрією та прохідністю гірського велосипеда, з комфортною посадкою круїзера, з безліччю кріплень для всіляких аксесуарів та туристичного обладнання, а також з топовими комплектуючими зі світу маунтінбайкінгу. Це саме те, що уявляють райдери, які шукають універсальний велосипед на будь-який випадок життя.